Company Logo
Korzystając z tej formy współpracy jaką daje internet dla wszystkich, którzy szukają Boga w swoim życiu i chcą z radością spełniać jego wolę oraz trwać we wspólnocie parafialnej, jak również przeglądającym tę stronę życzę wszelkiego dobra, a dobry Bóg - Chrystus Król niech darzy pokojem i błogosławi na każdy dzień.

W skrócie

od godz. 16.00 do 17.00
we wtorek i sobotę
od 8.00 do 10.00

Sprawy związane z sakramentem małżeństwa a szczególnie sporządzanie protokołu przedślubnego będzie
we wtorek lub w sobotę

Z życia parafii

2019

Poświęcenie różańców
dzieci komunijnych - 06.10.2019 r.

"Polska pod Krzyżem"

06.01.2019 r.

Wakacje z Bogiem

Gron 2017

W dniach 10-16.07.2017 ministranci, lektorzy i schola wyjechali na wypoczynek do Gronia, pod opieką ks. Józefa Habiny, s. Magdaleny Białorudzkiej, p. Kasi Adamskiej i p. Agnieszki Czop. Wspólny wyjazd rozpoczęliśmy modlitwą w naszym kościele i błogosławieństwem Ks. Proboszcza Stanisława Wątroby. Podczas wyjazdu mogliśmy nie tylko odpocząć, ale także odkrywać Boga poprzez modlitwę i piękno przyrody górskiej. W czasie tych wakacji z Bogiem codziennie uczestniczyliśmy we Mszy św. sprawowanej w różnych miejscach: w Pustelni Brata Alberta, w Witowie w kaplicy Sióstr Bożej Miłości, w Ludźmierzu i w chatce w Groniu. Wspólnie modliliśmy się rano a wieczorem dzień wieńczony był Apelem Jasnogórskim. Każdego dnia wsłuchiwaliśmy się w bajki z morałem i wyciągaliśmy wnioski, aby dobrze przeżywać nasze życie chrześcijańskie. Każdego dnia towarzyszył nam jeden święty i zadaniem każdej grupy było przedstawienie życia i sylwetki wybranego świętego.

Wiele radości dały nam również inne atrakcje:

- wyjście na Halę Kondratową
- zwiedzanie Pustelni Brata Alberta na Kalatówkach
- zabawy w Termach w Białce Tatrzańskiej
- nawiedzenie Sanktuarium MB Fatimskiej na Krzeptówkach
- zwiedzanie Muzeum Powstania w Chochołowie
- nawiedzenie kościoła Matki Bożej Częstochowskiej w Zakopanem wraz ze zwiedzaniem cmentarza na Pęksowym Brzezku

W ośrodku natomiast mieliśmy możliwość kąpieli w basenie, gry w ping ponga, w siatkówkę, w badmintona, w piłkę nożną, jak również, gdy pogoda mniej sprzyjała, zdrowo rywalizowaliśmy podczas zabaw i gier planszowych. Nie mogło zabraknąć smażenia kiełbaski jak również zabawy tanecznej – dyskoteki.

Cały wyjazd napełniał nas radością i aż żal było wyjeżdżać. W drodze powrotnej mieliśmy „przystanek w MacDonaldzie'”na małe smakołyki. Pełni radości i wdzięczności dziękujemy Panu Bogu za bardzo udane "Wakacje z Bogiem" i już nie możemy doczekać się następnego wspólnego wyjazdu.

Galeria>>>

Contribute!
Books!
Shop!

Powered by Joomla!®. Designed by: hosting personal turnkey reseller web hosting Valid XHTML and CSS.